فروشگاه ساز - طراحی سایت|نرم افزار اندروید|IOS|مرورگران

فروشگاه ساز

ویژگی های خاص فروشگاه ساز اینترنتی ``کینگ استور``

نسخه اندروید و ios

نسخه اندروید و ios

با استفاده از تکنولوژی های مورد استفاده در این نرم افزار ما میتوانیم با کمترین هزینه نسخه اندروید و ios و وبسایت را به صورت یکپارچه در اختیار شما قرار دهیم.
انواع تخفیف و پروموت

انواع تخفیف و پروموت

در اینجا شما میتوانید انواع تخفیف های مورد نظر خودتون از “یکی بخر دوتاببر” تا تخفیف بر روی یک دسته خاص برای دسته مشتریان خاص را تعریف کنید.
چند تامین کنندگی

چند تامین کنندگی

به کمک قابلیت market place تامین کنندگان میتوانند در یک فروشگاه برای کالاهای مختلف،ارائه قیمت کرده و مشتری میتواند همه قیمت ها برای یک محصول را دیده و از تامین کننده مورد نظرخودخرید نماید.
پشتیبانی ازهزاران در خواست همزمان

پشتیبانی ازهزاران در خواست همزمان

با استفاده از پایگاه داده قدرتمند mongo db، دیگر هیچ نگرانی بابت زیاد شدن تعداد کاربران و و حجم بیلیونی اطلاعات آنها نداشته باشید.
امکانات کامل یک cms

امکانات کامل یک cms

کینگ استور علاوه بر یک فروشگاه کامل از سیستم مدیریت محتوای قدرتمندی نیز برخوردار است.
قابلیت چند فروشگاهی

قابلیت چند فروشگاهی

این قابلیت به مدیر وبسایت اجازه میدهد که از یک پانل مدیریت بتواند فروشگاه های کاملا مستقل را مدیریت کرده و تنظیمات خاص مانند زبان، واحد پول و .. را تعریف نماید.

ما راهکار داشتن یک فروشگاه اینترنتی و دیگر کسب و کارهای آنلاین را میدانیم!


09032897085-  03132208820

سایر امکانات فروشگاه ساز

پاپ آپ 

تخفیف های درصدی

گزارشات کابردی

ارسال ناتیفیکیشن

سیستم affiliate

تعریف بینهایت محصول

تعریف انواع گروه های کاربری

تخفیف های تعدادی

ارسال ایمیل

اتصال به درگاه های بانکی

تخفیف در زمان مشخص

صدور فاکتور

تکنولوژی های استفاده شده

فروشگاه ساز و پلتفرم کسب و کارهای آنلاین “کینگ استور” با آخرین تکنولوژی روز برنامه نویسی دنیا

MONGO DB
REDIS CACHE
.NET CORE 3.1

با غول فروشگاه ساز و پلتفرم کسب و کارهای اینترنتی، فقط آنلاین بفروشید!!

اگر تصمیم گرفتید یک کسب و کار اینترنتی حرفه ای راه اندازی و کسب درآمد کنید، پلتفرم تجارت الکترونیک و فروشگاه ساز “کینگ استور” دقیقا برای شماست!!  از فروش انواع کالا و خدمات گرفته تا راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی مانند اسنپ مارکت، اسنپ فود، چند فروشندگی دیجی کالا، دیوار، اپلیکیشن سفارش نان، اپلیکیشن سفارش پیتزا و هر ایده ای که در ذهنتون هست را فقط به ما بسپارید.

با کمترین هزینه صاحب کسب و کار اینترنتی شوید!

حتما شما هم تا به حال فکر داشتن یک کسب و کار اینترنتی به ذهنتون رسیده ولی هزینه های سنگین برنامه نویسی و راه اندازی شما را پشیمون کرده، ما بوسیله پلتفرم تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی”کینگ استور” به شما کمک میکنیم با کمترین هزینه وبسایت حرفه ای، اپلیکیشن اندروید و ios را که همگی از یک پانل مدیریت میشوند داشته باشید.

تکنولوژی روز دنیا!

ما به لطف قدرتمندترین متدهای برنامه نویسی روز دنیا که فیسبوک و اینستاگرام هم از اونها استفاده میکنند، در کمترین زمان و با کمترین هزینه اپلیکیشن های اندروید و ios و همچنین وبسایت مورد نیاز برای ایده و کسب و کار اینترنتی شما را به صورت یکپارچه تولید میکنیم!

100% قابل بومی سازی!

با استفاده از پلتفرم قدرتمند و فروشگاه ساز “کینگ استور” ما میتوانیم اکثر کسب و کارهای آنلاین که شما ایده آن را دارید برایتان راه اندازی و بومی سازی کنیم، پلتفرم کسب و کارهای آنلاین کینگ استور میتواند به یک اسنپ مارکت، دیجی کالا، و … تبدیل شود. فقط کافی است اراده کنید تا شما هم وارد بازار میلیاردی اینترنت شوید، همچنین امکان اتصال به سیستم های فروش فعلی شما (پوز، حسابداری و …) و حتی crmنیز به راحتی امکان پذیر است.